Er du klar for en uke fylt med volley, moro og nye venner? Dyktige trenere og instruktører hjelper deg til å oppleve individuell mestring, samspill og idrettsglede. Dette passer både for deg som aldri har spilt volleyball før, og for deg som vil utvikle deg videre. Du vil få prøve både sandvolley og innevolley, og det blir både øvelser, kamper og små turneringer.
Det er sandvolleyskole fra mandag til fredag i uke 26, 27, 32 og 33. Det er bare lov til å være med på en av ukene.
Fordi det er mange som vil være med, forventer vi at de som melder seg på, møter opp hver dag og deltar aktivt i øvelser og spill. Vi håper at vi kan inspirere til å spille videre senere, enten på egenhånd eller i klubben.
Sandvolleyskolen passer best for de som skal starte i 3. - 10. klasse.
Alle deltakere får en sunn lunsj hver dag og en t-skjorte. Du må ha med deg klær etter vær, for vi spiller ute (nesten) uansett vær.
En stor takk til OBOS og Gjensidigestiftelsen som gjør det mulig å tilby alt dette helt gratis for deltakerne!
#obosgirtilbake #noeågledesegtil
Påmelding er ikke i Friskus, men fra denne adressen: